- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Капітан І. Б. - Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
Нет экз.
Статья
Автор: Капітан І. Б.
Актуальні проблеми економіки: Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Капітан І. Б.
Актуальні проблеми економіки: Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Капітан, І. Б.
Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок / І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2007. – N7. – С.54-62.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы анализа в управлении инновационной деятельностью
Ключевые слова = инновационная деятельность
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = новая продукция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : научно-технический потенциал : инновации
Капітан, І. Б.
Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок / І. Б. Капітан // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2007. – N7. – С.54-62.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы анализа в управлении инновационной деятельностью
Ключевые слова = инновационная деятельность
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = новая продукция
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : научно-технический потенциал : инновации