- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Книга
Автор:
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Издательство: Університетська книга, 2006 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Издательство: Університетська книга, 2006 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 21456
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку / за заг. ред.: С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2006. – 727 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці статей.
ББК У50-551-212
Ряды = ИМЭМ
Ряды = ИМЭМ : оф
Ряды = ИМЭМ : Ф2
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
1515822 ОФ
1515876 Ф 2
1515877 Ф 2
1515878 Ф 2
195 21456
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку / за заг. ред.: С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2006. – 727 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці статей.
ББК У50-551-212
Ряды = ИМЭМ
Ряды = ИМЭМ : оф
Ряды = ИМЭМ : Ф2
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
1515822 ОФ
1515876 Ф 2
1515877 Ф 2
1515878 Ф 2