- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Орел Л. М. - Можливості та перешкоди брендингу товарів споживчої кооперації
Нет экз.
Статья
Автор: Орел Л. М.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Можливості та перешкоди брендингу товарів споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Орел Л. М.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Можливості та перешкоди брендингу товарів споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Орел, Л. М.
Можливості та перешкоди брендингу товарів споживчої кооперації / Л. М. Орел // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 01/2007. – N 1: Економічні науки. – С.113-119.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм) : некоммерческие организации : потребительская кооперация
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Орел, Л. М.
Можливості та перешкоди брендингу товарів споживчої кооперації / Л. М. Орел // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 01/2007. – N 1: Економічні науки. – С.113-119.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм) : некоммерческие организации : потребительская кооперация
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України