- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов О. В. - Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов О. В.
Маркетинг в Україні: Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов О. В.
Маркетинг в Україні: Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. В. Зозульов, М. Базь, Т. О. Царьова // Маркетинг в Україні. – 07/2007. – N4. – С.33-41.
Ключевые слова = инновационное развитие
Ключевые слова = промышленные предприятия
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Зозульов, О. В.
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. В. Зозульов, М. Базь, Т. О. Царьова // Маркетинг в Україні. – 07/2007. – N4. – С.33-41.
Ключевые слова = инновационное развитие
Ключевые слова = промышленные предприятия
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг