- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Клименко В. І. - Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
Нет экз.
Статья
Автор: Клименко В. І.
Економіка.Фінанси.Право: Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Клименко В. І.
Економіка.Фінанси.Право: Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Клименко, В. І.
Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості / В. І. Клименко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 08/2007. – N8. – С.3-9.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : научно-технический потенциал : инновации
Клименко, В. І.
Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості / В. І. Клименко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 08/2007. – N8. – С.3-9.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : научно-технический потенциал : инновации