- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балабанова І. В. - Методологічні основи оцінки маркетингової активності підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Балабанова І. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Методологічні основи оцінки маркетингової активності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балабанова І. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Методологічні основи оцінки маркетингової активності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балабанова, І. В.
Методологічні основи оцінки маркетингової активності підприємств / І. В. Балабанова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №27. – С.27-31.
Балабанова, І. В.
Методологічні основи оцінки маркетингової активності підприємств / І. В. Балабанова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №27. – С.27-31.