- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ємцева, Людмила Миколаївна - Формування оптимального рекламного бюджету підприємств споживчого ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Ємцева, Людмила Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Формування оптимального рекламного бюджету підприємств споживчого ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ємцева, Людмила Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Формування оптимального рекламного бюджету підприємств споживчого ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ємцева, Людмила Миколаївна.
Формування оптимального рекламного бюджету підприємств споживчого ринку / Л. М. Ємцева // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №27. – С.126-132.
Ємцева, Людмила Миколаївна.
Формування оптимального рекламного бюджету підприємств споживчого ринку / Л. М. Ємцева // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №27. – С.126-132.