- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шишка А. Р. - Юридическая природа договора рекламы
Нет экз.
Статья
Шишка, А. Р.
Юридическая природа договора рекламы / А. Р. Шишка // Правова держава. – 2002. – № 5. – С. 50-56.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності : промислова, комерційна (торговельна), наукова власність та право власності, патентне право та право на товарний знак, реєстрація зразків, проектів, найменувань : опублікування, реклама, оголошення
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : зобов'язальне право, договірні зобов'язання, бонди, договори, угоди : договори в цілому, договірне право, договірне зобов’язальне право (договір зобов’язання)
Ключевые слова = биословарь-юристы
Шишка, А. Р.
Юридическая природа договора рекламы / А. Р. Шишка // Правова держава. – 2002. – № 5. – С. 50-56.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності : промислова, комерційна (торговельна), наукова власність та право власності, патентне право та право на товарний знак, реєстрація зразків, проектів, найменувань : опублікування, реклама, оголошення
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : зобов'язальне право, договірні зобов'язання, бонди, договори, угоди : договори в цілому, договірне право, договірне зобов’язальне право (договір зобов’язання)
Ключевые слова = биословарь-юристы