- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дочинець Н. М. - Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні
Нет экз.
Статья
Автор: Дочинець Н. М.
Актуальні проблеми економіки: Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дочинець Н. М.
Актуальні проблеми економіки: Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дочинець, Н. М.
Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2007. – N11. – С.95-103.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : господарське право, правові основи державного регулювання економіки : Регулювання господарського порядку та управління : регулювання ринку та виробництва : регулювання особливих аспектів ринкових відносин: захист споживачів, здоров’я населення та безпека : захист прав споживачів - господарське право України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = консюмеризм (консьюмеризм)
Дочинець, Н. М.
Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 11/2007. – N11. – С.95-103.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : господарське право, правові основи державного регулювання економіки : Регулювання господарського порядку та управління : регулювання ринку та виробництва : регулювання особливих аспектів ринкових відносин: захист споживачів, здоров’я населення та безпека : захист прав споживачів - господарське право України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = консюмеризм (консьюмеризм)