- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кочкіна Наталія - Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики
Нет экз.
Статья
Автор: Кочкіна Наталія
Маркетинг в Україні: Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кочкіна Наталія
Маркетинг в Україні: Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кочкіна, Наталія.
Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.16-18.
Ключевые слова = рекламные компании
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : маркетинговые исследования
Кочкіна, Наталія.
Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.16-18.
Ключевые слова = рекламные компании
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : маркетинговые исследования