- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кравченко Володимир - Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками ком...
Нет экз.
Статья
Автор: Кравченко Володимир
Маркетинг в Україні: Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками ком...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кравченко Володимир
Маркетинг в Україні: Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками ком...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кравченко, Володимир.
Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.36-40.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Ключевые слова = риск-менеджмент
Кравченко, Володимир.
Сучасні стандарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.36-40.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові ризики
Ключевые слова = риск-менеджмент