- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Норіцина, Наталія Іванівна - Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Норіцина, Наталія Іванівна
Маркетинг в Україні: Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Норіцина, Наталія Іванівна
Маркетинг в Україні: Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Норіцина, Наталія Іванівна.
Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.41-43.
Ключевые слова = маркетинговое ценообразование
Норіцина, Наталія Іванівна.
Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Маркетинг в Україні. – 09/2007. – N5. – С.41-43.
Ключевые слова = маркетинговое ценообразование