- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ус М. Ф. - Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
Нет экз.
Статья
Автор: Ус М. Ф.
Актуальні проблеми економіки: Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ус М. Ф.
Актуальні проблеми економіки: Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ус, М. Ф.
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання / М. Ф. Ус, О. М. УС, О. М. Аблязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 12/2007. – N12. – С.185-192.
Ключевые слова = электронное обучение
Ключевые слова = интеллектуальный тьютор
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : образовательные услуги
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ус, М. Ф.
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання / М. Ф. Ус, О. М. УС, О. М. Аблязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 12/2007. – N12. – С.185-192.
Ключевые слова = электронное обучение
Ключевые слова = интеллектуальный тьютор
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : образовательные услуги
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження