- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Райко Д. В. - Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємств...
Нет экз.
Статья
Автор: Райко Д. В.
Вісник економічної науки України: Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємств...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Райко Д. В.
Вісник економічної науки України: Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємств...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Райко, Д. В.
Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "Споживач-підприємство-партнер" за властивостями / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 07/2007. – N2. – С.134-138.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Райко, Д. В.
Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "Споживач-підприємство-партнер" за властивостями / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 07/2007. – N2. – С.134-138.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)