- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Цуневский О. - Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов
Нет экз.
Статья
Автор: Цуневский О.
Маркетинг: Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Цуневский О.
Маркетинг: Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Цуневский, О.
Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов / О. Цуневский // Маркетинг. – 11/2007. – N6. – С.44-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = лояльность
Цуневский, О.
Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов / О. Цуневский // Маркетинг. – 11/2007. – N6. – С.44-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = лояльность