- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дубовик О. В. - Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Дубовик О. В.
Регіональна економіка: Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дубовик О. В.
Регіональна економіка: Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дубовик, О. В.
Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 07/2007. – N3. – С.258-265.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы : управление, менеджмент
Дубовик, О. В.
Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 07/2007. – N3. – С.258-265.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы : управление, менеджмент