- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Звонар Йолана Петрівна - Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області
Нет экз.
Статья
Автор: Звонар Йолана Петрівна
Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Звонар Йолана Петрівна
Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Звонар, Йолана Петрівна.
Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць. – 07/2007. – N3. – С.123-132.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України : економіка окремих областей України : економіка Закарпатської області : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Ключевые слова = агробизнес
Звонар, Йолана Петрівна.
Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту: Журнал наукових праць. – 07/2007. – N3. – С.123-132.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України : економіка окремих областей України : економіка Закарпатської області : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Ключевые слова = агробизнес