- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Левшукова Т. М. - Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромар...
Нет экз.
Статья
Автор: Левшукова Т. М.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромар...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Левшукова Т. М.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромар...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Левшукова, Т. М.
Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу / Т. М. Левшукова // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 15/06/2007. – Вип.110, частина 2. – С.359-363.
Левшукова, Т. М.
Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу / Т. М. Левшукова // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 15/06/2007. – Вип.110, частина 2. – С.359-363.