- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тарлопов, Ігор Олегович - Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації
Нет экз.
Статья
Автор: Тарлопов, Ігор Олегович
Актуальні проблеми економіки: Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тарлопов, Ігор Олегович
Актуальні проблеми економіки: Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тарлопов, Ігор Олегович.
Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2008. – N2. – С.129-139.
Ключевые слова = международный маркетинг
Тарлопов, Ігор Олегович.
Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2008. – N2. – С.129-139.
Ключевые слова = международный маркетинг