- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захаренко-Селезньова А. М. - Методи оцінки ефективності рекламної кампанії
Нет экз.
Статья
Автор: Захаренко-Селезньова А. М.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Методи оцінки ефективності рекламної кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захаренко-Селезньова А. М.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Методи оцінки ефективності рекламної кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Захаренко-Селезньова, А. М.
Методи оцінки ефективності рекламної кампанії / А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.92-97.
Захаренко-Селезньова, А. М.
Методи оцінки ефективності рекламної кампанії / А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.92-97.