- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Співак А. О. - Комплексна маркетингова програма як інструмент активізації маркетингової діяльності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Співак А. О.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Комплексна маркетингова програма як інструмент активізації маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Співак А. О.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Комплексна маркетингова програма як інструмент активізації маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Співак, А. О.
Комплексна маркетингова програма як інструмент активізації маркетингової діяльності підприємства / А. О. Співак // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.109-112.
Співак, А. О.
Комплексна маркетингова програма як інструмент активізації маркетингової діяльності підприємства / А. О. Співак // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.109-112.