- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шапран О. Є. - Дослідження методичних підходів до визначення показників діагностики маркетингової діяльності під...
Нет экз.
Статья
Автор: Шапран О. Є.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Дослідження методичних підходів до визначення показників діагностики маркетингової діяльності під...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шапран О. Є.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Дослідження методичних підходів до визначення показників діагностики маркетингової діяльності під...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шапран, О. Є.
Дослідження методичних підходів до визначення показників діагностики маркетингової діяльності підприємства / О. Є. Шапран // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.119-122.
Шапран, О. Є.
Дослідження методичних підходів до визначення показників діагностики маркетингової діяльності підприємства / О. Є. Шапран // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – 07/2007. – N 2: Економічні науки. – С.119-122.