- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Корольчук Олександр Петрович - Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн...
Автореферат/Диссертация
Автор: Корольчук Олександр Петрович
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн...
Издательство: [б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
Автор: Корольчук Олександр Петрович
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн...
Издательство: [б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 126008
Корольчук, Олександр Петрович.
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин: Автореф. дис ... д-ра екон. наук / О. П. Корольчук. – Донецьк : [б. в.], 2008. – 41 с.
ББК У2/4
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
1528067 ОФ
РЕФ 126008
Корольчук, Олександр Петрович.
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин: Автореф. дис ... д-ра екон. наук / О. П. Корольчук. – Донецьк : [б. в.], 2008. – 41 с.
ББК У2/4
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
1528067 ОФ