- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Котлер, Филип - Основы маркетинга
Книга
Автор: Котлер, Филип
Основы маркетинга
Издательство: Бизнес-книга, ИМА-Кросс. Плюс, 1995 г.
ISBN отсутствует
Автор: Котлер, Филип
Основы маркетинга
Издательство: Бизнес-книга, ИМА-Кросс. Плюс, 1995 г.
ISBN отсутствует
Книга
33 К734
Котлер, Филип.
Основы маркетинга / Ф. Котлер; пер. с англ. В. Б. Бобров. – М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс. Плюс, 1995. – 699 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 670-685.
ISBN 5-89093-001-Х.
ББК У212
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1349255 Ф 2
1381770 Ф 2
1381824 Ф 2
1407499 Ф 2
1430885 Ф 2
1503463 Ф 1 - 10 комн.
1514485 Ф 2
1525421 Ф 2
1549517 Ф 2
1359886 Ф 2
33 К734
Котлер, Филип.
Основы маркетинга / Ф. Котлер; пер. с англ. В. Б. Бобров. – М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс. Плюс, 1995. – 699 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 670-685.
ISBN 5-89093-001-Х.
ББК У212
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1349255 Ф 2
1381770 Ф 2
1381824 Ф 2
1407499 Ф 2
1430885 Ф 2
1503463 Ф 1 - 10 комн.
1514485 Ф 2
1525421 Ф 2
1549517 Ф 2
1359886 Ф 2