- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Акімов Дмитро Ігорович - Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Акімов Дмитро Ігорович
Практична психологія та соціальна робота: Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Акімов Дмитро Ігорович
Практична психологія та соціальна робота: Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Акімов, Дмитро Ігорович.
Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу / Д. І. Акімов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. – 04/2008. – N4. – С.17-21.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Акімов, Дмитро Ігорович.
Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу / Д. І. Акімов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. – 04/2008. – N4. – С.17-21.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований