- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Райко Д. В. - Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
Нет экз.
Статья
Автор: Райко Д. В.
Вісник економічної науки України: Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Райко Д. В.
Вісник економічної науки України: Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Райко, Д. В.
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 01/2008. – N1. – С.100-103.
Ключевые слова = маркетинговый центр
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Райко, Д. В.
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 01/2008. – N1. – С.100-103.
Ключевые слова = маркетинговый центр
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг