- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кушнір І. Г. - Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Кушнір І. Г.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кушнір І. Г.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кушнір, І. Г.
Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу / І. Г. Кушнір // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 05/2006. – Вип.97. – С.348-354.
Кушнір, І. Г.
Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу / І. Г. Кушнір // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 05/2006. – Вип.97. – С.348-354.