- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Прус О. М. - Бенчмаркінг як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Прус О. М.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Бенчмаркінг як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Прус О. М.
Науковий вісник нац. аграрного університету: Бенчмаркінг як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Прус, О. М.
Бенчмаркінг як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. М. Прус // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 05/2006. – Вип.97. – С.401-405.
Прус, О. М.
Бенчмаркінг як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. М. Прус // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 05/2006. – Вип.97. – С.401-405.