- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пічик К.В. - Методика визначення цільового ринку компанії
Нет экз.
Статья
Автор: Пічик К.В.
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Методика визначення цільового ринку компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пічик К.В.
Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія": Методика визначення цільового ринку компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пічик, К.В.
Методика визначення цільового ринку компанії / К. Пічик // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2007. – Т.68: Економічні науки. – С.66-69.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = целевые рынки
Пічик, К.В.
Методика визначення цільового ринку компанії / К. Пічик // Наукові записки національного університету "Києво-Могилянська академія". – 2007. – Т.68: Економічні науки. – С.66-69.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = целевые рынки