- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лазарюк Ю. І. - Брендинг-новий напрям у рекламі
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Лазарюк Ю. І.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: Брендинг-новий напрям у рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лазарюк Ю. І.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: Брендинг-новий напрям у рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Лазарюк, Ю. І.
Брендинг-новий напрям у рекламі / Ю. І. Лазарюк // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.124-125.
Лазарюк, Ю. І.
Брендинг-новий напрям у рекламі / Ю. І. Лазарюк // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.124-125.