- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лукова О. О. - СRM-системи управління взаємовідносинами з клієнтами та їх порівняльний аналіз
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Лукова О. О.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: СRM-системи управління взаємовідносинами з клієнтами та їх порівняльний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лукова О. О.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: СRM-системи управління взаємовідносинами з клієнтами та їх порівняльний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Лукова, О. О.
СRM-системи управління взаємовідносинами з клієнтами та їх порівняльний аналіз / О. О. Лукова // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.144-146.
Лукова, О. О.
СRM-системи управління взаємовідносинами з клієнтами та їх порівняльний аналіз / О. О. Лукова // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.144-146.