- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Понич О. М. - Формування маркетингових стратегій в управлінні підприємствами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Понич О. М.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: Формування маркетингових стратегій в управлінні підприємствами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Понич О. М.
Матеріали..., 11 квітня 2008 р.: Формування маркетингових стратегій в управлінні підприємствами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Понич, О. М.
Формування маркетингових стратегій в управлінні підприємствами / О. М. Понич // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.208-209.
Понич, О. М.
Формування маркетингових стратегій в управлінні підприємствами / О. М. Понич // "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці)
Матеріали..., 11 квітня 2008 р. / "Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі", всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів (7; 2008; Чернівці); наук. ред.: П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2008. – С.208-209.