- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Приходченко Я. В. - Оцінка бренду торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Нет экз.
Статья
Автор: Приходченко Я. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Оцінка бренду торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Приходченко Я. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Оцінка бренду торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Приходченко, Я. В.
Оцінка бренду торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №28. – С.116-119.
Приходченко, Я. В.
Оцінка бренду торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Я. В. Приходченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2007. – №28. – С.116-119.