- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Саітгареєва О. Г. - Феномен "економічної людини": Підходи до розуміння сутності
Нет экз.
Статья
Автор: Саітгареєва О. Г.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Феномен "економічної людини": Підходи до розуміння сутності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Саітгареєва О. Г.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Феномен "економічної людини": Підходи до розуміння сутності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Саітгареєва, О. Г.
Феномен "економічної людини": Підходи до розуміння сутності / О. Г. Саітгареєва // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 10/2007. – Вип.31. – С.66-75.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Саітгареєва, О. Г.
Феномен "економічної людини": Підходи до розуміння сутності / О. Г. Саітгареєва // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 10/2007. – Вип.31. – С.66-75.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)