- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мосаєв Ю. В. - Соціальний комфорт як чинник соціального обслуговування
Нет экз.
Статья
Автор: Мосаєв Ю. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Соціальний комфорт як чинник соціального обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мосаєв Ю. В.
Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Соціальний комфорт як чинник соціального обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мосаєв, Ю. В.
Соціальний комфорт як чинник соціального обслуговування / Ю. В. Мосаєв // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 10/2007. – Вип.31. – С.169-175.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = комфорт
Ключевые слова = ценностный подход
Ключевые слова = социальное обслуживание
Мосаєв, Ю. В.
Соціальний комфорт як чинник соціального обслуговування / Ю. В. Мосаєв // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 10/2007. – Вип.31. – С.169-175.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = комфорт
Ключевые слова = ценностный подход
Ключевые слова = социальное обслуживание