- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бондаренко О. В. - Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях
Нет экз.
Статья
Автор: Бондаренко О. В.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бондаренко О. В.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бондаренко, О. В.
Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях / О. В. Бондаренко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2008. – Т.11, вип.19: Високотехнологічне виробництво: аспекти розвитку у трансформаційній економіці. – С.25-28.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво : бухгалтерські методи, бухгалтерські системи, бухгалтерські операції : управлінський облік, контролінг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Бондаренко, О. В.
Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях / О. В. Бондаренко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2008. – Т.11, вип.19: Високотехнологічне виробництво: аспекти розвитку у трансформаційній економіці. – С.25-28.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво : бухгалтерські методи, бухгалтерські системи, бухгалтерські операції : управлінський облік, контролінг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг