- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Примак Т.О. - Маркетингові підходи у формуванні туристичного іміджу України на європейському ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Примак Т.О.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові підходи у формуванні туристичного іміджу України на європейському ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Примак Т.О.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові підходи у формуванні туристичного іміджу України на європейському ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Примак, Т.О.
Маркетингові підходи у формуванні туристичного іміджу України на європейському ринку / Т. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2008. – №33. – С.217-226.
Примак, Т.О.
Маркетингові підходи у формуванні туристичного іміджу України на європейському ринку / Т. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2008. – №33. – С.217-226.