- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черкес Р. Б. - Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу
Нет экз.
Статья
Автор: Черкес Р. Б.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черкес Р. Б.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Черкес, Р. Б.
Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу / Р. Б. Черкес // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №606: Менеджмент та підриємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С.446-450.
Черкес, Р. Б.
Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу / Р. Б. Черкес // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №606: Менеджмент та підриємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С.446-450.