- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Казакуца О. С. - Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Казакуца О. С.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Казакуца О. С.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Казакуца, О. С.
Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. С. Казакуца // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2007. – Вип. 2 (7). – С.83-86.
Казакуца, О. С.
Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. С. Казакуца // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2007. – Вип. 2 (7). – С.83-86.