- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мазуренко В. - Паблік-рилейшенз як фактор успішної реалізації концепції маркетингу в провідних компаніях Німеччини
Нет экз.
Статья
Автор: Мазуренко В.
Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка : Міжнародні відносини: Паблік-рилейшенз як фактор успішної реалізації концепції маркетингу в провідних компаніях Німеччини
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мазуренко В.
Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка : Міжнародні відносини: Паблік-рилейшенз як фактор успішної реалізації концепції маркетингу в провідних компаніях Німеччини
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мазуренко, В.
Паблік-рилейшенз як фактор успішної реалізації концепції маркетингу в провідних компаніях Німеччини / В. Мазуренко // Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка : Міжнародні відносини. – 12/2007. – N35/36. – С.88-94.
Мазуренко, В.
Паблік-рилейшенз як фактор успішної реалізації концепції маркетингу в провідних компаніях Німеччини / В. Мазуренко // Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка : Міжнародні відносини. – 12/2007. – N35/36. – С.88-94.