- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карпенко Наталія Володимирівна - Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Книга
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Издательство: Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2008 г.
ISBN отсутствует
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Издательство: Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 21858
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу / Н. В. Карпенко. – Полтава : Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2008. – 363 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.347-363(193назв.).
ББК У290.31-32
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : размеры бизнеса. Интеграция бизнеса. Концентрация капитала : малый и средний бизнес
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародні економічні відносини
1541584 ОФ
195 21858
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу / Н. В. Карпенко. – Полтава : Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2008. – 363 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.347-363(193назв.).
ББК У290.31-32
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : размеры бизнеса. Интеграция бизнеса. Концентрация капитала : малый и средний бизнес
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародні економічні відносини
1541584 ОФ