- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Райко Д. В. - Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Райко Д. В.
Проблеми науки: Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Райко Д. В.
Проблеми науки: Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Райко, Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 01/2009. – N1. – С. 27-36.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Райко, Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 01/2009. – N1. – С. 27-36.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг