- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Єрьоменко В. В. - Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
Нет экз.
Статья
Автор: Єрьоменко В. В.
Вісник економічної науки України: Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єрьоменко В. В.
Вісник економічної науки України: Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Єрьоменко, В. В.
Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В. В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України. – 12/2008. – N2. – С. 48-52.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Єрьоменко, В. В.
Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В. В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України. – 12/2008. – N2. – С. 48-52.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг