- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Косс Н.Г. - Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга)
Нет экз.
Статья
Автор: Косс Н.Г.
Вестник Московского университета, Сер.18. Социология и политология: Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Косс Н.Г.
Вестник Московского университета, Сер.18. Социология и политология: Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Косс, Н.Г.
Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга) / Н. Косс // Вестник Московского университета, Сер.18. Социология и политология. – 07/2002. – N3. – С.128-146.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Косс, Н.Г.
Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга) / Н. Косс // Вестник Московского университета, Сер.18. Социология и политология. – 07/2002. – N3. – С.128-146.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований