- Нові надходження
 - Простий пошук
 - Розширений пошук
 - Допомога
 - Автори
 - Видавництва
 - Серії
 - Тезаурус (Рубрики)
 - Публічні полиці
 
Ильина И. Ю. - Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований
Нет экз.
Статья
Автор: Ильина И. Ю.
Актуальные проблемы современной науки: Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований
б.г.
ISBN отсутствует
            
          
          
          
          
          
Автор: Ильина И. Ю.
Актуальные проблемы современной науки: Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований
б.г.
ISBN отсутствует
	 Статья
 
Ильина, И. Ю.
Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований / И. Ю. Ильина // Актуальные проблемы современной науки. – 11/2008. – N6. – С. 55.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
 
Ильина, И. Ю.
Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований / И. Ю. Ильина // Актуальные проблемы современной науки. – 11/2008. – N6. – С. 55.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)

    На полку  
