- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гольцев Дмитро Геннадійович - Сутність та маркетинговий підхід до поняття "якість" у системі управління якістю
Нет экз.
Статья
Автор: Гольцев Дмитро Геннадійович
Актуальні проблеми економіки: Сутність та маркетинговий підхід до поняття "якість" у системі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гольцев Дмитро Геннадійович
Актуальні проблеми економіки: Сутність та маркетинговий підхід до поняття "якість" у системі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гольцев, Дмитро Геннадійович.
Сутність та маркетинговий підхід до поняття "якість" у системі управління якістю / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2009. – N3. – С. 79-87.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : продукция, товары, услуги : качество продукции, товаров, услуг : управление качеством
Гольцев, Дмитро Геннадійович.
Сутність та маркетинговий підхід до поняття "якість" у системі управління якістю / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2009. – N3. – С. 79-87.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : продукция, товары, услуги : качество продукции, товаров, услуг : управление качеством