- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гвоздецкая Ирина - Методы оценки стоимости брендов
Нет экз.
Статья
Гвоздецкая, Ирина.
Методы оценки стоимости брендов / И. Гвоздецкая // Маркетинг. – 01/2009. – N1. – С.61-74.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Гвоздецкая, Ирина.
Методы оценки стоимости брендов / И. Гвоздецкая // Маркетинг. – 01/2009. – N1. – С.61-74.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг