- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Старостин В. - Предпосылки и атрибуты персонализации продукта
Нет экз.
Статья
Автор: Старостин В.
Маркетинг: Предпосылки и атрибуты персонализации продукта
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Старостин В.
Маркетинг: Предпосылки и атрибуты персонализации продукта
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Старостин, В.
Предпосылки и атрибуты персонализации продукта / В. Старостин // Маркетинг. – 01/2009. – N1. – С.75-82.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : некоммерческие предприятия : потребительская кооперация
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Старостин, В.
Предпосылки и атрибуты персонализации продукта / В. Старостин // Маркетинг. – 01/2009. – N1. – С.75-82.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : некоммерческие предприятия : потребительская кооперация
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг