- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пурська Ірина - Створення та утримання конкурентних переваг туристичної організації в процесі побудови стратегії ...
Нет экз.
Статья
Автор: Пурська Ірина
Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини: Створення та утримання конкурентних переваг туристичної організації в процесі побудови стратегії ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пурська Ірина
Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини: Створення та утримання конкурентних переваг туристичної організації в процесі побудови стратегії ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пурська, Ірина.
Створення та утримання конкурентних переваг туристичної організації в процесі побудови стратегії міжнародного маркетингу / І. Пурська // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2007. – Вип.21. – С. 238-242.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі
Пурська, Ірина.
Створення та утримання конкурентних переваг туристичної організації в процесі побудови стратегії міжнародного маркетингу / І. Пурська // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2007. – Вип.21. – С. 238-242.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі