- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбунов В. К. - Модель потребительского спроса,основанная на векторном поле предпочтений
Нет экз.
Статья
Автор: Горбунов В. К.
Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика: Модель потребительского спроса,основанная на векторном поле предпочтений
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбунов В. К.
Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика: Модель потребительского спроса,основанная на векторном поле предпочтений
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбунов, В. К.
Модель потребительского спроса,основанная на векторном поле предпочтений / В. К. Горбунов // Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика : Научный журнал. – 01/2009. – N1. – С. 67-79.
Ключевые слова = потребительский спрос
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : теорія попиту та пропозиції
Горбунов, В. К.
Модель потребительского спроса,основанная на векторном поле предпочтений / В. К. Горбунов // Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика : Научный журнал. – 01/2009. – N1. – С. 67-79.
Ключевые слова = потребительский спрос
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : теорія попиту та пропозиції